مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 05:102020-03-10اقتصادي

افزایش نرخ پیامک پس از ابلاغ بودجه/ درآمد 100 میلیاردی موبایل برای کمک به معلولان


معاون وزیر ارتباطات با اشاره به تصمیم قانون بودجه 99 برای افزایش نرخ پیامک تلفن همراه گفت: این افزایش قیمت پس از ابلاغ بودجه سال 99 به وزارت ارتباطات، - اعمال می شود.

حسین فلاح جوشقانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تصمیم قانون بودجه 99 برای افزایش قیمت پیامک گفت: این موضوع ارتباطی با وزارت ارتباطات ندارد و تصمیم قانون بودجه سال 99 است که اپراتورهای موبایل باید آن را اجرایی کنند.

وی گفت: مطابق با این بند از برنامه بودجه سال 99، اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی و تلفن همراه باید علاوه بر قیمت فعلی هر پیامک مبلغ یک تومان (10 ریال) از مشترکانشان دریافت و به حساب درآمد عمومی خزانه داری کل کشور واریز کنند.

درآمد حاصله از این افزایش تعرفه تا سقف 100 میلیارد تومان باید برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در اختیار سازمان بهزیستی قرار گیرد.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه هنوز این قانون به وزارت ارتباطات ابلاغ نشده و پس از ابلاغ، لازم الاجرا است، ادامه داد: در چند سال گذشته نیز در قانون بودجه، دریافت یک تومان هزینه اضافی از مشترکان از محل پیامک آمده بود و اپراتورها ملزم به اجرای آن بودند؛ امسال نیز در قانون بودجه 99 درآمد 100 میلیارد تومانی اپراتورها از این محل، پیش بینی شده است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ پیامک پس از ابلاغ بودجه/ درآمد 100 میلیاردی موبایل برای کمک به معلولان

افزایش نرخ پیامک پس از ابلاغ بودجه/ درآمد 100 میلیاردی موبایل برای کمک به معلولان