مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 04:402020-03-10سياسي

برگزاری مراسم ختم در کرمانشاه ممنوع است


استاندار کرمانشاه با صدور ابلاغیه ای به فرمانداران شهرستان های استان دستور داد که از برگزاری تجمعاتی همچون پنجشنبه آخر سال و مراسم ختم جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه با صدور ابلاغیه ای به فرمانداران شهرستان های استان دستور داد که از برگزاری تجمعاتی همچون پنجشنبه آخر سال و مراسم ختم جلوگیری کنند.

در این ابلاغیه خطاب به فرمانداران آمده است: با آرزوی توفیق در مسیر خدمت رسانی و قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای تامین و استمرار سلامت مردم در موضوع پیشگیری همه جانبه از ادامه انتشار بیماری موسوم به کووید 19، در ادامه برنامه ها و اقدامات قبلی، ضمن آرزوی غفران و رحمت الهی برای همه درگذشتگان و همدردی با بازماندگان ضروری است.

در این ابلاغیه تاکید شده است: فرمانداران گرامی از برگزاری آیین پنجشنبه آخر سال و سایر آیین مشابه و هرگونه تجمع یا مراسم ختم در تمام نقاط شهرستان ممانعت به عمل آورده و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود مردم و صاحبان مراسم را از دلیل این اقدام در شرایط بحرانی پیش آمده آگاه کنند.

استاندار کرمانشاه در ابلاغیه خود آورده است: پیگیری و اجرای برنامه های قبلی و همکاری کامل با برنامه های پیشگیرانه نظام بهداشت و درمان استان با مشارکت جدی و عملیاتی مردم مورد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم ختم در کرمانشاه ممنوع است

برگزاری مراسم ختم در کرمانشاه ممنوع است