مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 04:352020-03-10پزشكي

خبرنگاران چگونه از ابتلا به کرونا پیشگیری کنند؟


با توجه به رسالت کاری خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان خبری و تصویر برداران برای مطلع کردن مردم از آخرین اخبار به ویژه اخبار کرونا و مراجعات مکرر آن ها به مناطق گوناگون و تماس با افراد مختلف جهت تهیه خبر و گزارش، - سلامت این قشر نیز در خطر بوده و لازم است تا اهالی رسانه هم مانند دیگر افراد ارایه دهنده خدمت، حساسیت بیشتری در پیشگیری از کرونا به خرج دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت وگو با ایسنا با ارائه نکاتی برای حفظ و مراقبت از سلامت خبرنگاران، خطاب به مدیران رسانه ها اظهار کرد: وسایل استراحت افرادی که در کشیک مشغول به کار هستند مانند ملحفه و لیوان و سایر وسایل باید مجزا بوده و نیروهای خدماتی به هنگام نظافت باید از لباس حفاظتی، ماسک و دستکش استفاده کنند.

عباسعلی درستی با تاکید بر اینکه برای تماس با دکمه های آسانسور از دستمال کاغذی استفاده شود، گفت: در نمازخانه ها استفاده از مهر و سجاده شخصی ضرورت کامل داشته و ترجیحا از میکروفون آویز استفاده و همه میکروفون ها و رکوردرها پس از هر بار مصاحبه با الکل 60 درصد ضدعفونی شود.

وی با اشاره به بهداشت شغلی تیم رسانه ای، متذکر شد: از اعزام خبرنگار جهت تهیه گزارش و خبر به شهرهای دیگر به خصوص شهرهای که کووید 19 در آن ها محرز شده است، خودداری کرده و از خبرنگاران همان شهر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران چگونه از ابتلا به کرونا پیشگیری کنند؟

خبرنگاران چگونه از ابتلا به کرونا پیشگیری کنند؟