مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 22:002020-03-09ورزشي

نفت همچنان در انتظار دریافت غرامت از اسکوچیچ


با گذشت 24 روز از مهلت تعیین شده برای اسکوچیچ برای پرداخت غرامت به باشگاه صنعت نفت آبادان، او همچنان قصد پرداخت مبلغ تعیین شده را ندارد.

- ایسنا/خوزستان با گذشت 24 روز از مهلت تعیین شده برای اسکوچیچ برای پرداخت غرامت به باشگاه صنعت نفت آبادان، او همچنان قصد پرداخت مبلغ تعیین شده را ندارد.

دراگان اسکوچیچ که به بهانه های مختلف از جمله مشکلات روحی و قلبی، دوری از خانواده و همچنین برگشت به کشورش برای درمان، با باشگاه نفت آبادان قطع همکاری کرد، طبق توافق صورت گرفته برای دریافت رضایت نامه باید 140 هزار دلار به عنوان غرامت به این باشگاه پرداخت می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مربی کروات که پس از جدایی از نفت آبادان، 21 بهمن ماه به صورت رسمی با فدراسیون فوتبال برای همکاری قرارداد منعقد کرد، تا 26 بهمن فرصت داشت تا غرامت تعیین شده را به حساب باشگاه نفت واریز کند.

اما با گذشت 24 روز از مهلت تعیین شده، هنوز 140 هزار دلار باشگاه نفت پرداخت نشده است و گویا این مربی کروات فعلا تصمیمی برای پرداخت این غرامت ندارد، در حالی که این پول در روزهایی که باشگاه نفت با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کند، می تواند کمک حال مسئولان نفت برای حل مشکلات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت همچنان در انتظار دریافت غرامت از اسکوچیچ

نفت همچنان در انتظار دریافت غرامت از اسکوچیچ