مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 19:552020-03-09اجتماعي

عرضه غیرمجاز و سنتی دام در روستای«تنگاری دشتروم» یاسوج ممنوع شد


مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشتار و عرضه سنتی و غیرمجاز دام در راستای صیانت از سلامت شهروندان و ارتقای بهداشت عمومی در روستای «تنگاری دشتروم» یاسوج ممنوع و بدستور قضایی پلمپ شدند.

- عرضه غیرمجاز و سنتی دام در روستای تنگاری دشتروم یاسوج ممنوع شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشتار و عرضه سنتی و غیرمجاز دام در راستای صیانت از سلامت شهروندان و ارتقای بهداشت عمومی در روستای تنگاری دشتروم یاسوج ممنوع و بدستور قضایی پلمپ شدند.

عبدالله بهمنش با اعلام این خبر افزود: یکی از معضلات موجود در شهرستان بویراحمد کشتار گسترده دام به صورت غیرمجاز در 32 واحد عرضه غیر مجاز منطقه تنگاری دشتروم در حومه شهر یاسوج با سابقه زمانی طولانی بود.

وی اظهار کرد: در بازدید از این مکان های عرضه، تذکرات شفاهی و کتبی، برگزاری جلسات متعدد در مسجد منطقه با حضور مسئولین و تعهدات اخذ شده مفید نبود، بنابراین تصمیم جدی برای جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام در استانداری اتخاذ شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به خاطر تهدید بهداشتی مصرف کنندگان و همچنین قصابان که مستقیم با لاشه های کشتاری در تماس بودند دامپزشکی با همکاری دستگاه قضا، استانداری، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه غیرمجاز و سنتی دام در روستای«تنگاری دشتروم» یاسوج ممنوع شد

عرضه غیرمجاز و سنتی دام در روستای«تنگاری دشتروم» یاسوج ممنوع شد