مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:452020-03-09پزشكي

خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی برای پیشگیری از کرونا


مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله شیرکوند عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: توصیه ما به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان این است که به جای مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری ها از خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی استفاده کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به این که مهم ترین خدمتی که بیمه شدگان برای استفاده از آن به واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی مراجعه می کنند، مربوط به دفترچه های درمانی است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان توصیه می کنیم که قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری های تأمین اجتماعی ابتدا از طریق درگاه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی https://eservices.

tamin.

ir درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند تا در زمان حضور در واحدهای مربوطه؛ تحویل دفترچه آنان در کم ترین زمان ممکن انجام شود.

وی ثبت و پیگیری درخواست های برخورداری از تعهدات کوتاه مدت سازمان تأمین اجتماعی را از دیگر موضوعات مراجعه بیمه شدگان و بازنشستگان به واحدهای اجرایی برشمرد و گفت: درحال حاضر بسیاری از خدمات کوتاه مدت از قبیل کمک هزینه ازدواج، غرامت دستمزد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی برای پیشگیری از کرونا

خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی برای پیشگیری از کرونا