مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:402020-03-09اقتصادي

«کرونا» مغلوب بخشش نیک اندیشان لرستانی/ وقتی مهربانی بر کرونا غلبه می کند


این روزها جمع کثیری از مردم دلفان در پی شیوع کرونا و به خاطر رکود کسب و کار هزینه اجاره خود را بخشیده اند تا نشان دهند با مردم این دیار همواره در شرایط سخت در کنار یکدیگر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، هر ساله ماه های پایانی سال مصادف می شد با شوق و شور ایرانی ها برای آغاز سالی نو، بازارها از خرید مردم غلغله بود و خانه ها مهیای آمدن روزهای بهاری می شدند.

جنب وجوش کاسب ها در اسفند بیش از ماه های دیگر می شد، از هر چه فکرش را کنی، مردم خرید می کردند، از خرید طلا و تعویض لوازم دکوراسیون گرفته تا نو نوار کردن رخت و لباس کوچیک و بزرگ ها و فروش ماهی قرمز و سمنوی تازه پز.

خانواده هایی که قصد ماندن در خانه را نداشتند، برای عیدها برنامه ریزی می کردند و بار و بندیل سفر را بسته و به سمت مقصد از پیش تعیین شده حرکت می کردند، در راه هر جایی که دلشان می خواست اتراق کرده و از هر رستورانی غذا میل می کردند.

  روزهای پایانی امسال اما همه چیز تحت تاثیر ویروسی قرار گرفت که علی رغم کوچک بودن، اما کسب وکارهای بزرگی را به تعطیلی کشاند و روند عادی زندگی انسان ها را دستخوش تغییر کرد.

با شیوع کرونا در کشور و به تبع لرستان، وضعیت مالی بسیاری از واحدهای تجاری رو به رکود رفت، به گونه ای که این روزها شاهد کمترین خرید و فروش در سطح بازار و مراکز فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» مغلوب بخشش نیک اندیشان لرستانی/ وقتی مهربانی بر کرونا غلبه می کند

«کرونا» مغلوب بخشش نیک اندیشان لرستانی/ وقتی مهربانی بر کرونا غلبه می کند