مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:402020-03-09اجتماعي

ممنوعیت سفر به روستای تاریخی کندوان


مدیر پایگاه میراث فرهنگی روستای تاریخی صخره ای کندوان از ممنوعیت سفر به این روستای گردشگری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر پایگاه میراث فرهنگی روستای تاریخی صخره ای کندوان از ممنوعیت سفر به این روستای گردشگری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

احد نعمتی اظهار کرد: براساس مصوبه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، تمامی مراکز خدمات گردشگری شهرستان تعطیل و ورود گردشگران به روستای تاریخی صخره ای کندوان و روستای هدف گردشگری عنصرود، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

وی تشریح کرد: در این راستا نیز بازارهای هفتگی در شهرهای اسکو، سهند و ایلخچی تعطیل، کلیه مراسمات در این شهرستان لغو شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسکو در خاتمه بیان کرد: پس از ریشه کنی این بیماری پذیرای کلیه گردشگران محترم در شهرستان تاریخی اسکو خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، روستای تاریخی و زیبای کندوان در 62 کیلومتری کلانشهر تبریز و 22 کیلومتری شهرستان اسکو قرار دارد.

این روستا به دلیل معماری خاص خود با خانه های منحصر به فرد و کله قندی در میان صخره ها، شهرت جهانی دارد و به همین سبب به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت سفر به روستای تاریخی کندوان

ممنوعیت سفر به روستای تاریخی کندوان