مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:352020-03-09سياسي

15 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی ترخیص شدند


محمد دهقانی فیروزآبادی شامگاه دوشنبه درباره آخرین وضعیت کرونا در خراسان جنوبی تا ساعت 20 نوزدهم اسفند افزود: از 193 نمونه که تاکنون پاسخ آنها داده شده، جواب آزمایش 156 مورد منفی و 37 مورد مثبت بوده است.

وی با اشاره به اینکه دیروز آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی از سوی سخنگوی وزارت بهداشت 44 نفر اعلام شد گفت: امروز این آمار تصحیح شد و همانطور که دیشب توضیح دادیم 9 مورد اسامی تکراری بود بنابراین با اضافه شدن 2 مورد مثبت دیگر امروز تعداد کل مبتلایان به 37 نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره تعداد مبتلایان به تفکیک شهرستان اظهار داشت: از مجموع موارد مثبت در استان تاکنون شهرستان بیرجند 19 نفر، شهرستان قاینات 9 نفر، شهرستان زیرکوه 4 نفر، شهرستان فردوس 3 نفر، شهرستان طبس یک نفر و شهرستان سرایان یک نفر داشته است.

وی گفت: 15 بیمار کرونایی تاکنون ترخیص شدند و خارج از بیمارستان مراحل درمانی خود را سپری می کنند و 18 نفر هم بستری هستند و مراحل درمانی را می گذرانند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: تعداد فوتی های کرونا نیز به 4 نفر رسید که سه نفر مربوط به شهرستان بیرجند و یک مورد مربوط به شهرستان طبس است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت هم امروز (دوشنبه) آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی را 37 نفر اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی ترخیص شدند

15 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی ترخیص شدند