مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:202020-03-09اقتصادي

افزایش میزان مشارکت های مردمی به کمیته امداد لرستان


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد لرستان، کمک های مردمی جمع آوری شده در سرفصل های مختلف صدقات، اکرام و محسنین، زکوات، جشن نیکوکاری و .

را بیش از 120 میلیارد تومان برشمرد.

- ایسنا/لرستان معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد لرستان، کمک های مردمی جمع آوری شده در سرفصل های مختلف صدقات، اکرام و محسنین، زکوات، جشن نیکوکاری و .

را بیش از 120 میلیارد تومان برشمرد.

مجید طائف امروز در جمع خبرنگاران از میزان مشارکت مردم نیکوکار و نوعدوست لرستان در بخش های احسان و انفاق و نیکوکاری خبر داد و اظهار کرد: میزان مشارکت های مردمی طی 11 ماه، در بخش صدقات بیش از 10 میلیارد و 40 میلیون تومان، در بخش اکرام و محسنین 21 میلیارد و 700 میلیون تومان، زکات(مال، فطریه) بیش از 20 میلیارد تومان و طرح های مبتنی بر نیاز، بیش از 71 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: در بخش های مختلف تحقق برنامه وجود داشته و نسبت به سال گذشته به تفکیک در بخش صدقات 20 درصد، بخش اکرام و محسنین 3 درصد، زکات 15 درصد و طرح های مبتنی بر نیاز 89 درصد، که مجموع آن ها 45 درصد رشد داشته اند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان مجموع کمک ها را حدود از 1200 میلیارد و 300 میلیون تومان برشمرد و افزود: با توجه به فرا رسیدن عید و جشن نیکوکاری میزان کمک های مردمی در این سرفصل بیش از 4 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میزان مشارکت های مردمی به کمیته امداد لرستان

افزایش میزان مشارکت های مردمی به کمیته امداد لرستان