مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:152020-03-09پزشكي

تعداد افراد مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی به 73 نفر افزایش یافت


دکتر جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون نمونه آزمایشگاهی 428 نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه 73 نفر مثبت است.

وی بیان کرد: 2 نفر از شهروندان آذربایجان غربی بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند و با کسب رضایت از خانواده های متوفیان، پیکر آنان با شرایط بهداشتی کرونا دفن شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته، 62 نمونه آزمایشگاهی از بیماران مشکوک استان نیز تهیه شد که نتیجه آزمایش 18 نفر مثبت و باقی منفی بوده است.

دکتر آقازاده گفت: رعایت بهداشت فردی برای شهروندان همچنان الزامی است و باید موارد مطرح شده توسط متخصصان به صورت کامل توسط خانواده ها رعایت شود.

وی از خانواده ها خواست در صورت امکان از حضور در مکان های پردتردد شهر همچون بازار، مناطق گردشگری و تاناکورا خودداری کنند و با نشستن در خانه ها از آلودگی به این ویروس در امان باشند.

وی اظهار داشت: ماندن در خانه بهترین و مهمترین راهکار مقابله با این ویروس است و سلامت مردم را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: هفته جاری هفته صعود منحنی ابتلا به این ویروس در استان است و مردم باید با مسوولان استان در جهت پیشگری از این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد افراد مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی به 73 نفر افزایش یافت

تعداد افراد مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی به 73 نفر افزایش یافت