مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-09اقتصادي

178روستای حاشیه رودخانه های خوزستان ایمن سازی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا عبدعلی ناصری روز دوشنبه در جریان بازدید از روند بازسازی ، ترمیم و تحکیم بخشی سیل بندها در مناطق پیرامونی کشت و صنعت های نیشکر در شرق کارون به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی ، برای پیشگیری از خسارات های ناشی از سیلاب های مخرب شبیه سیلاب فروردین ماه 1398 از مرداد ماه امسال شروع به احداث و ترمیم 180کیلومتر سیل بند در روستاهای در معرض سیلاب های مخرب در حاشیه رودخانه های دز و شرق ، غرب کارون و اطراف تالاب شادگان کرده تا بدین وسیله نیز از ورود سیلاب به مزارع نیشکر نیز جلوگیری کند.

وی گفت: برای ترمیم ، ساخت و استحکام بخشی سیل بندها 120میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: ترمیم و استحکام بخشی سیل بندهای احداثی به گونه ای است تا در برابر عبورسیلاب با سه هزار مکعب در ثانیه مقاومت کرده و از ورود سیلاب به زمین های کشاورزی و نیشکری شمال و جنوب اهواز جلوگیری کند.

ناصری با بیان اینکه در سیلاب مهیب فروردین ماه امسال 40هزار هکتار از مزارع نیشکر شرکت توسعه نیشکرو صنایع جانبی دچار آبگرفتگی شد و 51هزارمیلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی واحدهای هفت گانه نیشکری خسارت زد ابراز امیدواری کرد با تعامل ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

178روستای حاشیه رودخانه های خوزستان ایمن سازی شدند

178روستای حاشیه رودخانه های خوزستان ایمن سازی شدند