مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-09اقتصادي

کرونا، عطش مردم و غلغله در داروخانه های خراسان شمالی


جای سوزن انداختن نیست، مردم جلوی داروخانه، صف کشیده و تجمع کرده اند، برای خرید مواد ضدعفونی کننده آمده اند تا شاید دست کرونا را از دستشان کوتاه کنند، اما گویا ناخودآگاه، دست را به دستان کووید 19 داده اند.

توزیع محلول های ضدعفونی کننده میان متقاضیان، در چند داروخانه مرکز استان و در سایر شهرها در حال انجام است، مردم هجوم آورده اند که شاید محولی دستشان را بگیرد و با آن، خود و خانواده را از کرونا در امان نگاه دارند، اما غافل از اینکه کرونا در بیخ گوش، و در همان اجتماع است.

در داروخانه های محل توزیع.

مردم هجوم آورده اند که شاید محول ضدعفونی کننده دستشان را بگیرد و با آن، خود و خانواده را از کرونا در امان نگاه دارند، اما غافل از اینکه کرونا در بیخ گوش، و در همان اجتماع است مردم می گویند عطش کمبود های این اقلام آنان را به صف کشیده و مسوولان هم می گویند کاری نمی توان کرد، کمبود ها سبب شده تا تقاضا زیاد باشد و شاهد این صحنه ها باشیم.

یکی از شهروندان که برای دریافت محلول ضدعفونی کننده به یکی از داروخانه های مراجعه کرده بود، از صف طولانی گلایه کرد و گفت: واقعا راهی جز این نیست؟ چرا تعداد داروخانه های توزیع کننده را زیاد نمی کنند که شاهد این وضعیت نباشیم؟ رها نودهی اظهار داشت: این اقلام، تنها در چند داروخانه منتخب بجنورد توزیع می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، عطش مردم و غلغله در داروخانه های خراسان شمالی

کرونا، عطش مردم و غلغله در داروخانه های خراسان شمالی