مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:252020-03-09سياسي

ممنوعیت ورود گردشگران به تمام نقاط استان کرمان به ویژه بخش شهداد


طبق تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا، ورود گردشگران به تمام نقاط استان بویژه در بخش شهداد ممنوع است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: طبق تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا، ورود گردشگران به تمام نقاط استان بویژه در بخش شهداد ممنوع است.

دکتر محمد جواد فدایی امروز دوشنبه 19 اسفند ماه در نهمین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: یکی از مصوبات مهم ستاد استانی در جلسه هشتم بحث رسیدگی به مشکلات بهداشتی حاشیه شهر کرمان بود که در خصوص لزوم آبرسانی سیار به مناطق حاشیه ای، شرکت آبفا با نظارت فرمانداری باید حتی با اجاره تانکر، آبرسانی را به مردم انجام دهد و هیچ بهانه ای در این خصوص قابل قبول نیست.

استاندار کرمان با اشاره به لزوم جمع آوری سگ های ولگرد و نیز جمع آوری زباله های شهرک های حاشیه شهر کرمان اظهار کرد: دفاتر تسهیلگری این مناطق گزارشاتی در این خصوص ارائه کردند و قرار شد با همکاری این دفاتر تسهیلگری و شهرداری، شرکت های مسئول و ساعت جمع آوری زباله به مردم این مناطق اعلام و زباله ها به موقع جمع شوند و در مورد سگ های ولگرد نیز قرار شد هر کدام از دستگاه ها با همکاری شهرداری به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به مصوبات ستاد استانی برای فعال نمودن واحدهای تولیدی استان برای تولید ماسک و الکل تصریح کرد: طبق مصوبات جلسه هشتم ستاد قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود گردشگران به تمام نقاط استان کرمان به ویژه بخش شهداد

ممنوعیت ورود گردشگران به تمام نقاط استان کرمان به ویژه بخش شهداد