مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:002020-03-09سياسي

فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی


فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی توسط سازمان بسیج فرهنگیان با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی توسط وزارت آموزش و پرورش و با همکاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار می شود.

در این فراخوان آمده است: سردار شهید عزیز ما را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس آموز، با این چشم نگاه کنیم.

(مقام معظم رهبری(مدظله العالی)) سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان نماد عزت، غیرت و هوش ایرانی و زندگی سراسر افتخار او که گفتمان مقاومت اسلامی بود و بخش پر غروری از تاریخ ایران است در برنامه درسی قرار می گیرد.

(محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش) درس سردار در کتب آموزشی شهادت سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی درست است که غم بزرگی بر دل های ما نهاد ولی قطعا باعث رویش جوانه هایی بر دل ها شد و نشان داد که سردار قاسم سلیمانی نه فقط یک فرد بلکه یک مکتب و یک راه است و این راه، وظیفه دستگاه های فرهنگی و آموزشی کشور را نسبت به قبل افزایش داده است.

در این بین بسیار نیکو است که مسؤولین آموزش پرورش به موقع و به وقت به این موضوع پرداخته و تصمیم به درج رشادت های این شهید والا مقام در کتب درسی دانش آموزان که آینده سازان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی

فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی