مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-09سياسي

17 هزار فرهنگی استان تهران دوره آموزش پیشگیری از شیوع کرونا را فرا گرفتند


محمد صیدلو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به حفظ سلامت و امنیت جسمی و روانی جامعه این نهاد اثرگذار اقداماتی را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

وی به تشکیل جلسات روزانه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اشاره کرد و گفت: اقدامات پیشگیرانه و همراهی و همکاری همه نهادها و دستگاه ها به ویژه مردم سبب مقابله موثر با این ویروس می شود.

صیدلو عنوان کرد: ارائه مشاوره جسمی و روانی به پرسنل، برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس با روسا ، اعضای شورا معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت و تربیت بدنی مناطق 21گانه تابعه از اقدامات مهم در این حوزه به شمار می رود.

وی به دیگر اقدامات آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اشاره کرد و افزود: ارائه آموزش های لازم و اطلاع رسانی و همچنین آگاهی به شیوه های مختلف از راهکارهای موثر در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران خاطر نشان کرد: دوره آموزشی نحوه صحیح ضد عفونی سطوح و مدارس و رعایت بهداشت فردی و جمعی ویژه خدمتگزاران و سرایداران با توجه به اهمیت موضوع برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار فرهنگی استان تهران دوره آموزش پیشگیری از شیوع کرونا را فرا گرفتند

17 هزار فرهنگی استان تهران دوره آموزش پیشگیری از شیوع کرونا را فرا گرفتند