مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-09سياسي

قم نباید مقصد مسافران نوروزی باشد/ انتقاد از روند قم هراسی


استاندار قم با تأکید بر اینکه قم نباید مقصد مسافران نوروزی باشد، گفت: قم اولین استانی بود که وجود بیماری کرونا را کشف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با تأکید بر اینکه مسافران نوروزی قم را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند، اظهار داشت: من موافق نیستم که برخی استان ها جاده را بسته اند و این کار اقدام درستی نیست، اما هشدارهای لازم باید داده شود.

وی با تأکید بر اینکه بنای ما تعطیلی هتل ها و مهمان پذیرها نیست، گفت: باید موارد بهداشتی به طور کامل رعایت شود، الزاماتی هم که وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام می کند اجرایی شود.

همه پزشکان قم باید در دسترس باشند استاندار قم با انتقاد از روند قم هراسی از سوی برخی افراد، افزود: این اظهارات به گونه ای است که گویی همه مشکلات از قم است، در حالی که قم اولین استانی بود که وجود بیماری کرونا را کشف کرد، هیچ مطالعه ای هم قطعیت ندارد که قم مبدأ این بیماری باشد.

وی با اشاره به مطالبات در خصوص در دسترس بودن پزشکان در ایام مبارزه با کرونا، گفت: نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی باید فعالیت همه پزشکان را رصد کند، در شرایطی که همه شهروندان با این بیماری دست به گریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم نباید مقصد مسافران نوروزی باشد/ انتقاد از روند قم هراسی

قم نباید مقصد مسافران نوروزی باشد/ انتقاد از روند قم هراسی