مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:252020-03-09حوادث

کرونا؛ اقامتگاه های همدان زیر ذره بین میراث فرهنگی


علی مالمیر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمیته ای متشکل از کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان و عوامل نیروی انتظامی تشکیل و با بررسی میدانی در مناطق مختلف شهر نسبت به شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان اقدام می شود.

وی اظهار داشت: در 2 روز گذشته برای بیش از 48 باب خانه تذکر و اخطاریه مبنی بر نپذیرفتن مسافر صادر شده و هشت واحد غیرمجاز نیز که اقدام به اسکان مسافر کرده بودند پلمب شدند.

مالمیر از همشهریان همدانی خواست در صورت مشاهده اسکان و پذیرش مسافر در هر نقطه از شهر مراتب را از طریق شماره 38274946 به کمیته مربوط انعکاس دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان خاطرنشان کرد: به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا پذیرش مسافر توسط خانه مسافرها ممنوع است و در صورت وصول گزارش و یا مشاهده این موضوع توسط گشت های مشترک اداره اماکن، میراث فرهنگی و بهداشت، علاوه بر پلمب واحد، برای متصدی مربوطه پرونده قضایی تشکیل می شود.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در همدان تا ظهر روز گذشته (یکشنبه) 50 تن اعلام شد که شامل 15 نفر در شهرستان همدان، 9 تن در اسدآباد، 6 تن نهاوند، 5 تن در رزن، چهار تن در ملایر، چهار تن در فامنین، سه تن در کبودراهنگ، 2 نفر در تویسرکان، یک نفر در شهرستان بهار و یک نفر هم وارده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ اقامتگاه های همدان زیر ذره بین میراث فرهنگی

کرونا؛ اقامتگاه های همدان زیر ذره بین میراث فرهنگی