مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:162020-03-09سياسي

9 گلوگاه در خراسان جنوبی برای کنترل بهداشتی تعیین شد


محمدصادق معتمدیان روز دوشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: تمامی دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر مکلفند همه نیروها و امکانات خود را به صورت شبانه روزی در این 9 نقطه مستقر و براساس پروتکل های بهداشتی، شرایط را کنترل کنند.

وی گفت: با توجه به این که عمده مسافران استان، عبوری و ترانزیتی هستند لذا با تعیین 9 مجتمع اقامتی رفاهی در این 9 گلوگاه، شرایط را برای استقرار و استراحت مسافران مهیا کنیم تا نیازی به ورود به داخل شهرها نداشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی ، مهمترین دغدغه استان را عبور از دوران سخت کرونایی برشمرد و مشارکت مردم در این زمینه را بسیار مؤثر خواند.

وی خاطرنشان کرد: ما به مردم این اطمینان را می دهیم که موضوع شیوع بیماری کرونا دغدغه اصلی است و به صورت شبانه روزی تمرکز ما در استان بر این است که این دوران سخت را پشت سر بگذاریم.

معتمدیان با اشاره به این که متأسفانه به نظر می رسد عده قلیلی در استان این موضوع را هنوز جدی نگرفته اند گفت: لازم است در این زمینه بیشتر با مردم صحبت شود و رسانه ها نیز باید بیشتر نقش آفرینی کنند.

وی افزود: مشارکت مردم در جریان مدیریت بیماری کرونا نقش مؤثری دارد و اگر مردم پای کار نیایند هیچکدام از برنامه های ما در سطح شهرستانی، استانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 گلوگاه در خراسان جنوبی برای کنترل بهداشتی تعیین شد

9 گلوگاه در خراسان جنوبی برای کنترل بهداشتی تعیین شد