مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:162020-03-09پزشكي

بیمارستان 100 تخت خوابی صحرایی سپاه در ارومیه راه اندازی شد


سرهنگ پاسدار کاظم تارقلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمارستان با هدف اقدامات پیشگیرانه و درمانی در مواجهه با ویروس کرونا برای یاری رساندن به دانشگاه علوم پزشکی استان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی سپاه در قالب چادر و کانکس برای پذیرش 100 تا 120 نفر آماده است، اظهار داشت: تجهیزات کامل آزمایشگاهی، رادیولوژی و اتاق های عمل و ICU از ظرفیت های این بیمارستان است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در محوطه مجتمع شهید کاظمی ارومیه آماده سازی شده، ادامه داد: سپاه تا ریشه کن شدن همه گیری ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود و با تمام توان و امکانات در میدان حضور دارد ولی از عموم مردم می خواهیم تا با حفظ آرامش با جدیت به توصیه های مسوولان بهداشت و درمان عمل کنند.

سپاه شهدای آذربایجان غربی در کنار قرارگاه عملیاتی لشکر 3 حمزه سیدالشهدا (ع) همواره در طول ایام سال بیمارستان های صحرایی را راه اندازی و به ارائه خدمات به محرومان استان و نیز روستاییان مرزنشین اقدام می کند.

آذربایجان غربی از جمله کانون های آلوده به ویروس کرونا در کشور است و ظرفیت بیمارستان های دولتی و بخشی ازبیمارستان های خصوصی برای به بستری شدن مبتلایان کرونا اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 100 تخت خوابی صحرایی سپاه در ارومیه راه اندازی شد

بیمارستان 100 تخت خوابی صحرایی سپاه در ارومیه راه اندازی شد