مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-09سياسي

قرنطینه با دستور ستاد ملی عملی است


استاندار فارس با اشاره به برخی درخواست ها مبنی بر قرنطینه کردن برای مبارزه با بیماری کرونا گفت: مباوی ورودی استان در حال کنترل است و درصورت دستور ستاد ملی این اقدام(قرنطینه) عملی است که امیدواریم با همراهی همه موفق به شکست کرونا شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس  عنایت الله رحیمی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با تقدیر از همه دست اندرکاران اجرایی در خصوص مقابله با شیوع کرونا و بااشاره به رفع کمبودهای اقلام بهداشتی اظهار داشت: سختی های زیادی در این زمینه داشتیم و رایزنی های مختلفی برای رفع این مشکلات انجام شد و این بیماری آرامش مردم را به مخاطره انداخته که از دشمنی عوامل داخلی و خارجی نشات می گیرد.

وی افزود : برخی با عناد با مردم سعی در افزایش تنش در این خصوص دارند و ما انتظار داریم تا دستگاهای قضایی در برخورد با این قاطعانه عمل کنند.

رحیمی یادآورشد: مساعدت با اصناف مشکل دار و کارگران آن باید در اولویت باشد و ما در قیاس با استان های دیگر از وضعیت مناسبی برخورداریم که نشان دهنده حرکت نزولی است.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه هنوز به پیک اصلی این بیماری نرسیده ایم همراهی با مجموعه مدیریتی را خواستار شد و گفت: حداقل کار آرامش دادن به مردم با بیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه با دستور ستاد ملی عملی است

قرنطینه با دستور ستاد ملی عملی است