مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-09سياسي

پیام تسلیت روحانی بمناسبت درگذشت مادر شهیدان شمسی پور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری ایران در پیامی درگذشت حاجیه خانم ثریا روشنی مادر شهیدان بزرگوار محمد، - رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحومه ثریا روشنی مادر شهیدان محمد، حسین و جعفر شمسی پور را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری ایران در پیامی درگذشت حاجیه خانم ثریا روشنی مادر شهیدان بزرگوار محمد، حسین و جعفر شمسی پور را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد.

متن پیام به این شرح است: انالله و اناالیه راجعوندرگذشت حاجیه خانم ثریا روشنی؛ مادر شهیدان بزرگوار محمد، حسین و جعفر شمسی پور، از دلیرمردان دوران دفاع مقدس، موجب تالم خاطر شد.

این مادر صبور و فداکار که در پرتو ایمان راسخ به آموزه های اسلامی و مکتب رهایی بخش خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی شجاع و افتخارآفرین تربیت و تقدیم سربلندی اسلام و انقلاب کرد، به یقین جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب این ضایعه را به مردم قدرشناس استان گیلان و خانواده گرامی این مادر سفر کرده تسلیت می گویم و از درگاه ایزد من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت روحانی بمناسبت درگذشت مادر شهیدان شمسی پور

پیام تسلیت روحانی بمناسبت درگذشت مادر شهیدان شمسی پور