مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:102020-03-09اقتصادي

ایجاد مرکز دفن بهداشتی پسماند در همدان


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان از ایجاد مرکز دفن بهداشتی پسماند (لندفیل) در سایت دفن زباله خبر داد و گفت: با این پروژه که امیدواریم اواخر سال 99 یا نیمه اول 1400 راه اندازی شود ضمن دفن بهداشتی زباله از نفوذ شیرابه به درون زمین جلوگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین سیبی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توفیقات سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان اظهار کرد: این مجموعه با وجود مشکلات پیش رو به خصوص در بعد مالی توانسته وظایف خود را به درستی انجام دهد که این مهم مقدور نبود جز با همت و خرد جمعی.

وی ادامه داد: این سازمان بعد از ادغام با سازمان موتوری و سازمان پسماند از سال 96 عهده دار وظایف این دو بخش شد و در تامین ماشین آلات و لجستیک شهرداری نیز ورود خوبی داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان از تمرکز این مجموعه بر روی کارهای بر زمین مانده به جز وظایف ذاتی آن پرداخت و ادامه داد: کارهای زیربنایی و مهمی که قبلاً مغفول مانده بود با همت همکاران این مجموعه یا به سرانجام رسیده و یا در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به سایت دفن زباله همدان آن را ظرفیتی بزرگ و استراتژیک برای شهر عنوان کرد و گفت: این سایت با مساحت 300 هکتار از سال 60 راه اندازی شده که 50 درصد از آن در گذشته به دلیل دفن بی برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز دفن بهداشتی پسماند در همدان

ایجاد مرکز دفن بهداشتی پسماند در همدان