مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:052020-03-09سياسي

یادداشت عضو هیئت رییسه مجلس در پی درگذشت فاطمه رهبر


عضو هیأت رییسه مجلس طی یادداشتی عنوان کرد: زنان نقش به سزایی در پیروزی و ادامه راه انقلاب داشته اند که از جمله آن ها می توان به بانو امین اصفهانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی عنوان کرد: زنان انقلابی و مسلمان نقش موثری در پیروزی و تداوم انقلاب داشته اند که از جمله آنها می توان به بانو امین اصفهانی، خانم حدیدچی دباغ و خانم فاطمه رهبر اشاره کرد.

متن کامل یادداشت عضو هیئت رییسه مجلس به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ.

زنان انقلابی و مسلمان هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم پس از انقلاب  نقش بسزایی در موفقیت های انقلاب اسلامی ایفا نموده اند.

نمونه هایی از بانوان بزرگ و فعال در عرضه های اجتماعی و انقلابی و دینی  می توان در فقاهت و عرفان اجتهاد بانو امین اصفهانی و بانو  طاهایی در مجاهدت و انقلابی گری مرحومه خانم حدیدچی دباغ   و در عرصه های  انقلاب و سیاست و قانون گذاری مرحومه دکترفاطمه رهبر، را بعنوان نمونه نام برد.

 حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در خصوص نقش زنان در جامعه اسلامی فرموده اند: زنان هم چون مردان در ساختن جامعه ی اسلامی فردا شرکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت عضو هیئت رییسه مجلس در پی درگذشت فاطمه رهبر

یادداشت عضو هیئت رییسه مجلس در پی درگذشت فاطمه رهبر