مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 14:402020-03-09اقتصادي

قرنطینه شهر درتضاد با قانون است/توزیع مواد ضدعفونی در مناطق محروم


ملاک از قرنطینه اگر کاهش فعالیت های اجتماعی باشد که فارس اولین استان کشور بود اما اگر به منزله بستن ورودی شهرها باشد در تضاد با قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی دوشنبه در ستاد تنظیم بازار با اشاره به اینکه برخی از مطالبات از مقامات ملی است و نباید این مطالبات از استانداری فارس طلب شود و بیان کرد: زندگی باید در استان و شهرها برقرار باشد و نمی توان بر اساس صحبت های عده ای در فضای مجازی نسبت به بستن ورودی شهرها که اقدامی غیرقانونی است اقدام کرد اما مبادی ورودی در حال کنترل شدن است.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی پلیس و همچنین هلال احمر در ورودی شهرها نسبت به کنترل افرادی که اقدام به ورود به استان می کنند فعالیت می کنند و اگر مورد مشکوکی مشاهده شد هم فرد و هم همراهی آن وی در قرنطینه قرار می گیرند.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس در خصوص ارزیابی اقدامات مقابله ای که در استان انجام شده تصریح کرد: دستگاه هایی که در این حوزه متولی هستند که از جمله آنان می توان به سازمان صنعت معدن و تجارت اشاره کرد اقدامات خوبی انجام داده اند و عملیات اجرایی تولید الکل، ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط واحدهای استانی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه شهر درتضاد با قانون است/توزیع مواد ضدعفونی در مناطق محروم

قرنطینه شهر درتضاد با قانون است/توزیع مواد ضدعفونی در مناطق محروم