مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 14:352020-03-09حوادث

لوازم بهداشتی احتکار شده در کبودرآهنگ کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در این شهرستان خبرداد.

- سرهنگ مجید گلی در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در کبودرآهنگ خبر داد.

وی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به ویژه منطقه ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان انجام می شود، یگان های انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های مربوطه پرداخت.

وی افزود: در اجرای این طرح و در بازدید از یک واحد صنفی متخلف، اقلام و ملزومات بهداشتی شامل 8 هزار و 47 عدد انواع دستکش یک بار مصرف، 2 هزار و 500 عدد پد الکلی ،94 بطری الکل نیم لیتری، 13 عدد ژل ضدعفونی کننده و 6 عدد انواع اسپری که بر اساس نظر کارشناسان ارزش آن 100 میلیون ریال برآورد شده، کشف شد.

سرهنگ گلی افزود: در این مأموریت 5 معتاد و خرده فروش مواد مخدر، 2 نفر جلبی، 3 سارق اماکن خصوصی و یک سارق موتورسیکلت و یک سارق خودرو دستگیر و 5 فقره سرقت و یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو سرقتی کشف و 15 دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم بهداشتی احتکار شده در کبودرآهنگ کشف شد

لوازم بهداشتی احتکار شده در کبودرآهنگ کشف شد