مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 14:252020-03-09اقتصادي

تشویق به افزایش ساعت بازدید از موزه ها در بحران کرونا؟


درحالی که وزارت بهداشت از مردم بابت تردد داخل شهر و یا سفر گلایه می کند، وزارت میراث فرهنگی بخشنامه افزایش ساعت کاری را به موزه ها داده و تاکید کرده که بخشنامه ستاد کرونا در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وزارت میراث فرهنگی در سایت خبری خود مدام از ممنوعیت سفر به استان های مختلف کشور، شهرهای گردشگری و مناطق تاریخی خبر می دهد از آن طرف محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور در بخشنامه ای که آن را به همه موزه های کشور ارسال کرده، دستور می دهد تا بنا به تشخیص مدیران کل میراث فرهنگی در استان ها در ایام نوروز 99 ساعت کاری موزه های کشور که اکنون تا ساعت 19 هست تا ساعت 20 افزایش یابد.

در این بخشنامه آمده: ساعت کار موزه ها و اماکن وابسته در ایام نوروز از ساعت 9 صبح تا حداقل 20 اعلام می شود ولیکن افزایش ساعت کاری کاخ موزه ها و اماکن فرهنگی و تاریخی که تقاضای بازدید بیشتری را دارا هستند بر اساس صلاحدید مدیران کل محترم استان ها، مدیران محترم کاخ موزه های تهران و موزه ملی ایران بلامانع است.

این بخشنامه مانند هر سال به تمام موزه ها و اداره های کل میراث فرهنگی در استان ها ارسال می شود اما امسال اوضاع به گونه دیگری رقم خورده است و اگرچه همه ساله این وزارت خانه که قبلاً در قالب سازمان فعالیت می کرد، مردم را به سفر تشویق می کرد اما امسال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق به افزایش ساعت بازدید از موزه ها در بحران کرونا؟

تشویق به افزایش ساعت بازدید از موزه ها در بحران کرونا؟