مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 14:002020-03-09پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی صحبت های فرماندار الشتر و دیگر شایعات کرونایی را تکذیب کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تا به امروز هیچ گونه سالن ورزشی جهت نگه داری بیماران کرونایی آماده نشده است و بیمارستان های استان فعلا ظرفیت خالی دارند، - محمدرضا نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، به آخرین آمار مبتلایان به کرونا اشاره و اظهار کرد: طبق آخرین آمار از آغاز تاکنون 138 مورد ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است.

وی آمار فوتی های ناشی از کرونا در استان را نیز تا این لحظه 6 مورد عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تا به امروز از 609 نفر در استان نمونه گرفته شده است، افزود: از این تعداد تا این لحظه جواب 500 مورد را دریافت شده که 138 مورد جواب مثبت بوده است.

نیکبخت تصریح کرد: تا به امروز هیچ گونه سالن ورزشی جهت نگه داری بیماران کرونایی آماده نشده است و بیمارستان های استان فعلا ظرفیت خالی دارند.

وی با رد به آمار فرماندار الشتر در مورد کشته شده های این شهرستان در اثر کرونا، خاظرنشان کرد: تا زمانی که از ازمایشگاه پاستور اعلام نکند که یک فرد در اثر کرونا جان خود را از دست داده آمار غیر واقعی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان  گفت: آمار اعلامی توسط وزارت بهداشت 151 مورد و از دیدگاه ماه 138 نفر بوده این اختلاف آمار ناشی از اشتباهات و تکرار شدن نام افراد است و آمار واقعی همین 138 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی صحبت های فرماندار الشتر و دیگر شایعات کرونایی را تکذیب کرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی صحبت های فرماندار الشتر و دیگر شایعات کرونایی را تکذیب کرد