مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-09اقتصادي

سردخانه های نقده هم تعطیل شدند


قربان انوشه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر 32 سردخانه در این شهرستان وجود دارد که با تصویب ستاد مبارزه با کرونا در نقده، برای جلوگیری از خطر شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام می شوند.

وی ادامه داد: با تصویب این ستاد تمامی سوپرمارکت و پروتیینی ها، میوه فروشی ها، فروشگاه های عرضه گوشت سفید و قرمز و نانوایی ها نیز با رعایت نکات بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، 6 هزار و 566 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده و از این تعداد، 194 نفر جان خود را از دست داده اند.

تاکنون در آذربایجان غربی 55 آزمایش در خصوص ابتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شده که از این افراد، 2 نفر جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردخانه های نقده هم تعطیل شدند

سردخانه های نقده هم تعطیل شدند