مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-09اقتصادي

الزام موزه ها به فعالیت در نوروز 99 با وجود شیوع ویروس کرونا


معاون میراث فرهنگی کشور در نامه ای به رییس چهار موزه بزرگ تهران آن ها را موظف کرد تا با وجود شیوع ویروس کرونا، مکان های تاریخی تحت مدیریت خود را در نوروز 99 فعال نگه دارند.

- معاون میراث فرهنگی کشور در نامه ای به رییس چهار موزه بزرگ تهران آن ها را موظف کرد تا با وجود شیوع ویروس کرونا، مکان های تاریخی تحت مدیریت خود را در نوروز 99 فعال نگه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه ای که 17 اسفند محمدحسن طالبیان _ معاون میراث فرهنگی وزارتخانه میراث، گردشگری و صنایع دستی_ بخشنامه کرده و به عنوان تقویم کاری ایام نوروزی موزه ها و اماکن فرهنگی – تاریخی تحت پوشش وزارتخانه در سطح کشور ابلاغ کرده است، فعالیت موزه های ملی ایران ، نیاوران ، سعداباد ، موزه ملی قرآن کریم از 27 اسفند امسال تا 15 فروردین 1399 را درخواست کرده و بدون هیچ اشاره ای به وضعیت فوق العاده کشور و در شرایطی که مسوولان وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا درخواست ماندن مردم در خانه های خود را دارند و حتی مردم برخی استان ها درخواست قرنطینه کردن خود را دارند، خواهش کرده تا ترتیبی اتخاذ شود تا نسبت به اجرای برنامه های اعلامی اقدام لازم صورت گیرد.

در برخی از 24 بندِ این بخشنامه ان قدر امیدواری نسبت به حضور زیاد گردشگران و مردم وجود دارد که علاوه بر اعلام برگزاری مسابقات مختلف برای مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام موزه ها به فعالیت در نوروز 99 با وجود شیوع ویروس کرونا

الزام موزه ها به فعالیت در نوروز 99 با وجود شیوع ویروس کرونا