مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-09حوادث

مادر سنندجی از پای چوبه دار نجات پیدا کرد


یک فقره پرونده قتل عمد با تلاش های صورت گرفته از شورای حل اختلاف منجر به سازش شد و مادر سنندجی را از اعدام نجات داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از دادگستری کردستان، یک فقره پرونده قتل عمد با تلاش دلسوزانه اعضای شوراهای حل اختلاف استان منجر به صلح و سازش گردید و مادر سنندجی از پای چوبه دار خلاصی یافت.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کردستان در امور شوراهای حل اختلاف اظهار کرد: طی مشاجره خانوادگی در سال 1395بین زوجین در سنندج یک فقره قتل عمد به وقوع پیوست که پس از طی مراحل دادرسی نهایتا حکم قصاص نفس در دادگاه کیفری یک استان کردستان صادر گردید و پرونده به جهت اجرای حکم قصاص به شعبه اجرای احکام کیفری سنندج ارجاع شد.

برجعلی برهان پناه افزود : در ادامه پرونده جهت اخذ رضایت از خانواده اولیای دم به شعبه ویژه صلح و سازش کانون اصلاح و تربیت شورای حل اختلاف سنندج ارجاع شد که با تلاش مجدانه اعضای شعبه و برگزاری جلسات متعدد با خانواده اولیای دم در تاریخ چهاردهم اسفندماه سال جاری خانواده مقتول حاضر به اعلام رضایت و گذشت شدند.

برهان پناه تاکید کرد: به حول و قوه الهی و با تاسی از ائمه اطهار امسال این پرونده دهمین پرونده قتل عمد بود که با تلاش دلسوزانه اعضای شوراهای حل اختلاف استان به صلح و سازش منجر گردید و نقش پررنگ اعضای شوراها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر سنندجی از پای چوبه دار نجات پیدا کرد

مادر سنندجی از پای چوبه دار نجات پیدا کرد