مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-09اجتماعي

دلایل آلودگی هوای پایتخت اعلام شد


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، وارونگی دما و تردد خودروهای دیزلی را از جمله علل اصلی آلودگی هوای این روزهای پایتخت عنوان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شینا انصاری، با اشاره به اقدامات این حوزه برای مقابله با ویروس کرونا در نشست خبری مجازی گفت: اداره کل محیط زیست شهرداری تهران به صورت مستقل کاری را انجام نداده اما در کنار مابقی ادارات و سازمان ها همکاری کرده است.

وی ادامه داد: پیگیری نحوه دفن پسماندهای عفونی، بازدید از اسکان های کارگری و لغو تمام برنامه های مناسبتی محیط زیست و همچنین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از جمله پیگیری های این اداره بوده است.

انصاری همچنین در واکنش به این پرسش که آیا مواد ضدعفونی کننده به گیاهان و حیوانات شهری آسیب می رساند یا خیر، گفت: غلظت مورد استفاده ما از این مواد، مورد تایید سازمان بهداشت جهانی و وزارت ارشاد است و طبق پروتکل های آن ها عمل می شود.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در واکنش به ادعایی مبنی بر اینکه آیا حیوانات ناقل بیماری کرونا هستند یا خیر نیز گفت: براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی هنوز شواهدی وجود ندارد اما باید تماس با حیوانات چه خانگی و چه غیرخانگی کنترل شده باشد و بعد از تماس با پوست بدن حتماً فرد خود را ضدعفونی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل آلودگی هوای پایتخت اعلام شد

دلایل آلودگی هوای پایتخت اعلام شد