مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-09حوادث

آبروریزی، پایان عشق اینستاگرامی


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری مردی خبر داد که پس از ابراز علاقه به زنی در اینستاگرام اقدام به هتک حیثیت او کرده بود.

- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری مردی خبر داد که پس از ابراز علاقه به زنی در اینستاگرام اقدام به هتک حیثیت او کرده بود.

سرهنگ تورج کاظمی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: اواخر بهمن ماه امسال زنی حدودا 30 ساله به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که حدود یک ماه پیش در اینستا گرام با مردی به هویت معلوم آشنا شده و مدتی بعد این فرد به او ابراز علاقه کرده و پیشنهاد ازدواج داده است.

وی ادامه داد: مدتی بعد این زن که ابراز علاقه مرد جوان را باورکرده بود، متوجه رفتارهای عجیب او شده و حتی فهمیده که متهم اقدام به تصویربرداری مخفیانه از او کرده است و به همین دلیل هنگامی که این مرد از زن جوان خواسته که به خانه اش برود، این زن اقدام به مخالفت با او کرده و همین موضوع نیز سبب شده تا متهم نقشه اش را عملی کرده و با تهدید زن جوان به انتشار تصاویرش در فضای مجازی، از او اخاذی کند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در خواست دریافت وجه از این زن را داشته که با مخالفت او روبرو شده است، گفت: با مخالفت زن جوان، متهم تصاویر شخصی او را در اینستاگرام منتشر کرده و اقدام به هتک حیث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبروریزی، پایان عشق اینستاگرامی

آبروریزی، پایان عشق اینستاگرامی