مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:002020-03-09اقتصادي

رشد 30 درصدی در آمد گمرکات اصفهان/ افزایش رشد 47 درصدی صادرات استان


طی 11 ماهه امسال، سه هزار و 290 میلیارد ریال در آمد گمرکات استان اصفهان بوده که در مقایسه مدت مشابه سال قبل بیش از 30 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: طی 11 ماهه امسال، سه هزار و 290 میلیارد ریال در آمد گمرکات استان اصفهان بوده که در مقایسه مدت مشابه سال قبل بیش از 30 درصد افزایش داشته است.

رسول کوهستانی پزوه با اشاره به اینکه 14 شرکت فعال مجاز اقتصادی در استان اصفهان وجود دارد، اظهار کرد: طی 11 ماه گذشته به منظور رونق تولید بابت حقوق ورودی و ارزش افزوده بیش از 447 میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی اخذ شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 2 و نیم برابر رشد داشته است .

وی تعداد انبارهای اختصاصی مستقر در واحدهای تولیدی زیر کلید گمرکات استان اصفهان را 27 واحد برشمرد و گفت: با راه اندازی انبارهای اختصاصی هزینه های گمرکی شامل تخلیه، بارگیری و انبارداری واحدهای تولیدی به شدت کاهش یافته است و تعداد انبارهای اختصاصی استان پهناور اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 برابر شده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان با اشاره به ماده 38 قانون رفع موانع تولید و دستورالعمل های مربوط به آن، افزود: تعدادی از انبارهای اختصاصی استان اصفهان در فاصله بیش از 200 کیلو متری از گمرک اصفهان قراردارند و همچنین برخی از انبارهای اختصاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی در آمد گمرکات اصفهان/ افزایش رشد 47 درصدی صادرات استان

رشد 30 درصدی در آمد گمرکات اصفهان/ افزایش رشد 47 درصدی صادرات استان