مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 12:502020-03-09پزشكي

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، هموطنان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، از سفرهای غیر ضرروی اجتناب کنند.

- معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، هموطنان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، از سفرهای غیر ضرروی اجتناب کنند.

دکتر سید مهدی طباطبایی در بازدید از ایستگاه غربالگری و بیماریابی کرونا مستقر در ورودی شهر زاهدان افزود: با توجه به اینکه شاهد گسترش بیماری کرونا در کشور هستیم یکی از اقدامات انجام گرفته با همکاری هلال احمر، راه اندازی ایستگاه های سلامت در مبادی ورودی شهر جهت غربالگری و بیماریابی کرونا است.

وی با اشاره به این موضوع که تمامی مسافران در بدو ورود به شهر مورد تب سنجی قرار می گیرند و از نظر علائم احتمالی مبتلا به کرونا غرباگری می شوند خاطرنشان کرد: مسافران در این ایستگاه ها از نظر علائم تب، سرفه و تنگی نفس مورد غربالگری قراری می گیرند و اگر با مورد مشکوکی مواجهه شدند با هماهنگی اورژانس به مراکز درمانی منتقل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند