مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 12:452020-03-09سياسي

واکنش مجتبی زارعی به توییت اخیر حسین دهباشی درباره شیوع کرونا


عضو اندیشه سیاسی اسلام دانشگاه تربیت مدرس به اظهارنظر اخیر دهباشی درباره شیوع کرونا واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی عضو اندیشه سیاسی اسلام دانشگاه تربیت مدرس به  اظهارنظر اخیر حسین دهباشی درباره شیوع کرونا واکنش نشان داد.

زارعی در واکنش به توییت دهباشی نوشت: به نظرم شبه روشنفکران پس از کرونا بیشتر از همه عزادارند! اما نه برای مشکلات مردم وجان های پاک قبض شده از کرونا بلکه عزادار بطلان ادعایی عصر سلطنت علم اند وحالا کرونا بساط سانتیسم وعلم پرستی واین بهشت خودخوانده را بهم زده است.

کرونا علامت زمین گیر شدن علم در برابر دایره وسیع اسرار و نادانسته های بشر روزگار ما و درماندگی تمدن جدید است؛ مزدوران و مقلدین وطنی ساینتیسم در ایران همانند روئسای مکاتب عصر جدید، جهان را به سه دوره تقسیم کرده بودند الف) عصر دین ب) عصر فلسفه ج) عصر علم! اما اینک در تناقضی آشکار دریافتند که علم هم در برابر کشتار کرونایی تا مدتی ناتوان خواهد بود؛ حالا او که بر اساس اخبار پیشین منتشره در رسانه ها برای گدایی اقامت دائم در آمریکا حتی به جعل نامه سازمان ملل مبادرت کرده بود در نهایت دروغگویی و دریوزگی مذهب علم می گوید: قم و عمامه موجب فراگیری کرونا شده است! در حالیکه از همان روزهای نخست در قم ائتلاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مجتبی زارعی به توییت اخیر حسین دهباشی درباره شیوع کرونا

واکنش مجتبی زارعی به توییت اخیر حسین دهباشی درباره شیوع کرونا