مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-09بين الملل

فرود هواپیماهای حامل نظامیان آمریکایی در «عین الاسد» عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک منبع آگاه امنیتی در استان الانبار عراق، امروز (دوشنبه - نهم مارس) اعلام کرد که پایگاه هوایی عین الاسد شاهد ورود هواپیما های حامل سربازان و مستشاران نظامی آمریکایی است.

- ، یک منبع آگاه امنیتی در استان الانبار عراق، امروز (دوشنبه - نهم مارس) اعلام کرد که پایگاه هوایی عین الاسد شاهد ورود هواپیما های حامل سربازان و مستشاران نظامی آمریکایی است.

وی در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: پایگاه هوایی عین الاسد در منطقه البغدادی شاهد فرود هواپیما های حامل افراد و تجهیزات نظامی بود و هنوز شمار دقیق افراد و میزان تجهیزات نظامی که از این طریق وارد عین الاسد شده اند، مشخص نیست، اما پیش بینی می شود که سربازان و مستشاران نظامی آمریکایی و تجهیزات جنگی جدید به این پایگاه منتقل شده باشد.

بر اساس این گزارش، پایگاه عین الاسد، امروز شاهد تحرکات مشکوک غیرمعمول است و همزمان با فرود هواپیما های مذکور در این پایگاه، شمار زیادی از بالگرد های نظامی آمریکایی با هدف پوشش امنیتی، بر فراز عین الاسد در حال پروازند و نیرو های آمریکایی در کلیه پایگاه ها و مقر های خود در مناطق غربی عراق، تدابیر امنیتی شدیدی را برقرار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرود هواپیماهای حامل نظامیان آمریکایی در «عین الاسد» عراق

فرود هواپیماهای حامل نظامیان آمریکایی در «عین الاسد» عراق