مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 12:062020-03-09ورزشي

جلسه مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی برای ایجاد شرایط جدید برای اردو


جلسه مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان در مورد تعیین تکلیف اردوهای تیم های ملی آزاد و فرنگی برای حضور در کسب سهمیه المپیک ظهر امروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، علیرضا دبیر رییس فدراسیون، محسن کاوه، حسن رنگرز مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان حضور داشتند.

حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی، در مورد نتیجه این جلسه گفت: اراده وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون کشتی حفظ و صیانت از سلامت سرمایه های فنی کشتی کشور بعنوان ورزش اول می باشد.

وی ادامه داد: بعد از بحث، بررسی و تبادل نظر فی ما بین اعضای حاضر در جلسه در خصوص راهکارهای موجود آماده سازی تیم های ملی و عدم امکان برگزاری اردوها در آکادمی ملی المپیک و خانه کشتی در شرایط قرنطینه، مقرر شد ارکان ورزش تا زمان اعلام نهایی و قطعی زمان و مکان کشور میزبان گزینشی المپیک در آسیا توسط اتحادیه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی برای ایجاد شرایط جدید برای اردو

جلسه مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی برای ایجاد شرایط جدید برای اردو