مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-09پزشكي

آمار مبتلایان ویروس کرونا در کردستان به 66 مورد رسید


بر اساس آخرین آمار دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان تا صبح امروز 19 اسفند تعداد مبتلایان به کرونا ویروس 66 نفر در سطح استان اعلام شده است.

- ایسنا/کردستان بر اساس آخرین آمار دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان تا صبح امروز 19 اسفند تعداد مبتلایان به کرونا ویروس 66 نفر در سطح استان اعلام شده است.

شیوع کرونا در کردستان همچون سایر استان های کشور در حال گسترش است و در شهرستان های سقز و بانه وضعیت روبه قرمز پیش می رود.

فرزین رضاعی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان امروز(19 اسفند) در جمع خبرنگاران استان در تازه ترین اظهارات خود گفته که تاکنون 340 نفر به دلیل داشتن علایم کرونا به بیمارستان های استان مراجعه کرده که از این تعداد 125 نفر مشکوک به کرونا بستری شده اند.

وی اعلام کرده از تعداد 125 بیمار مشکوک به ویروس کرونا 66 نفر در شهرستان سقز، 21 نفر در سنندج، 15نفر بانه، 9 نفر بیجار، هشت نفر قروه، دو نفر مریوان، دو نفر دیواندره، دو نفر کامیاران، یک نفر سرو آباد و دو نفر در دهگلان بستری هستند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، موارد مثبت به تفکیک شهرستان ها به ترتیب 29 نفر در سقز، 11 نفر بانه، 10 نفر سنندج، هفت نفر قروه، 2 نفر کامیاران، 2 نفر مریوان، 2 نفر دهگلان، دو نفر بیجار و یک نفر دیواندره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان ویروس کرونا در کردستان به 66 مورد رسید

آمار مبتلایان ویروس کرونا در کردستان به 66 مورد رسید