مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:572020-03-09فرهنگي

اعلام ساعت پخش سریال های نوروز 99


مخاطبان سیمای نوروزی در کنداکتور شبانه تلویزیون می توانند شاهد پخش چهار مجموعه طنز باشند که از ساعت 20:30 به ترتیب روی آنتن می روند.

- ، سریال های نوروزی شبکه های تلویزیونی همچنان روزهای پرفشاری را درحال سپری هستند تا حدود 10 روز دیگر به آنتن سیما برسند.

پایتخت 6 ، کامیون و دوپینگ به اضافه مجموعه درحال پخش میان بر ، سریال هایی هستند که از چندماه گذشته و برخی همین اسفندماه جلوی دوربین رفته اند تا کنداکتور عیدانه تلویزیون دوباره رنگ بوی قصه های طنز و با نشاطی را در روزهای آینده به خود بگیرد.

گروه تولید و عوامل سریال ها حتی در شرایط بحرانی ناشی از شیوع بیماری کرونا دست از کار نکشیده اند و با حضور کادر پزشکی که در کنارشان می بینند با خیالی آسوده تر در لوکیشن های مختلف تهران مشغول ضبط هستند.

سیروس مقدم بالاخره بعد از چند ماه کار کردن در مناطقی از شمال از جمله شیرگاه مازندران و تصویربرداری 90 درصد از این سریال پرمخاطب، پایتخت را به تازگی به شهر تهران آورده است تا 10 درصد باقی مانده را در لوکیشن های داخلی و خارجی جلوی دوربین ببرد.

هم اکنون گروه اصلی بازیگران پایتخت 6 در تهران مشغول کار هستند.

فصل ششم پایتخت 15 قسمت خواهد داشت و چنانکه از تیزر و تصاویر آن مشخص است، با ماجراهای متفاوت و نقش پردازی خاصی برای کارکترها ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ساعت پخش سریال های نوروز 99

اعلام ساعت پخش سریال های نوروز 99