مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:472020-03-09اقتصادي

ضدعفونی کردن کیوسک های مطبوعاتی در تهران


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اقدامات انجام شده برای پیشگیری از ویروس کرونا در سطح شهر تهران را تشریح کرد.

- حمیدرضا تحصیلی، در نشست خبری مجازی با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده این حوزه برای پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: اولین اقدام پیشگیرانه در حوزه ساماندهی مشاغل را از صیانت از پرسنل خودمان آغاز کردیم و ماسک و مواد ضدعفونی کننده و تب سنج در سه ساختمان مرکزی این شرکت توزیع و تمامی ساختمان ها مجهز به دستگاه تب سنج شد.

در گام دوم نیمی از پرسنل را کاهش داده و نیم دیگر را در دو شیفت به کار گرفتیم.

وی افزود: پس از تصمیمات جلسه مدیریت بحران براساس تصمیم گیری ستاد مبارزه با ویروس کرونا 42 بازار روز را که 10 هزار فروشنده در آن مشغول به کار بودند و مرکز بزرگ اجتماعات بود، تعطیل کردیم.

همچنین دو بازار بزرگ پرندگان شرق و غرب و چهار مرکز فروش خودرو که روزانه 5 هزار ورودی خودرو داشت و جز مراکز پرجمعیت بود و می توانست ناقل بیماری باشد، تعطیل کردیم و سپس وارد کار اجرایی و ضدعفونی کردن معابر شدیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه 40 دستگاه سم پاش و مه پاش خریداری شد، اظهار داشت: به کلیه جایگاه های 22 گانه در شهر تهران اعلام کردیم تنها اپراتورها حق زدن بنزین دارند و اپراتورها نیز مجهز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی کردن کیوسک های مطبوعاتی در تهران

ضدعفونی کردن کیوسک های مطبوعاتی در تهران