مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:402020-03-09فرهنگي

«تبسم تلخ» در اکران 99/ بحران «کرونا» درد مشترک همه سینماگران است


داریوش باباییان تهیه کننده سینما عنوان کرد که هرچند ویروس «کرونا» شیوع پیدا کرده است اما نباید امیدمان را از دست بدهیم و باید با عزم ملی با این ویروس مبارزه کنیم.

- داریوش باباییان تهیه کننده سینما عنوان کرد که هرچند ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است اما نباید امیدمان را از دست بدهیم و باید با عزم ملی با این ویروس مبارزه کنیم.

داریوش باباییان تهیه کننده فیلم سینمایی تبسم تلخ به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز، که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اکران عمومی این فیلم گفت: با توجه به اینکه تبسم تلخ یک فیلم کمدی- اجتماعی است فکر می کنم خرداد یا تیرماه سال آینده زمان مناسبی برای اکران این اثر باشد و مردم بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند چراکه تبسم تلخ فیلمی برای خانواده هاست.

وی با اشاره به دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا در حال حاضر دست نگه داشته ایم و در خانه مانده ایم چرا که در یک گروه فیلمسازی حداقل 30، 40 نفر فعالیت می کنند و باید در شرایط فعلی از تجمع پرهیز کنیم به هر حال سلامتی گروه فیلمسازی و جامعه مهمتر از هر اقدامی است.

باباییان در بخش دیگر از صحبت هایش اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی فکر نمی کنم سینماها به این زودی ها باز شوند یا دست کم در صورت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تبسم تلخ» در اکران 99/ بحران «کرونا» درد مشترک همه سینماگران است

«تبسم تلخ» در اکران 99/ بحران «کرونا» درد مشترک همه سینماگران است