مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-09اجتماعي

نحوه محاسبه شهریه مهدهای کودک پس از تعطیلی بر اثر شیوع کرونا ویروس


مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، طی بخشنامه ای «نحوه محاسبه شهریه مهدهای کودک در شرایط به وجود آمده ناشی از تعطیلی مهدهای کودک بر اثر بیماری کرونا ویروس» را به مدیران کل بهزیستی استانها، - مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، طی بخشنامه ای نحوه محاسبه شهریه مهدهای کودک در شرایط به وجود آمده ناشی از تعطیلی مهدهای کودک بر اثر بیماری کرونا ویروس را به مدیران کل بهزیستی استانها، ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور در متن این بخشنامه آمده است: با عنایت به تماسها و پیگیریهای متعدد همکاران اسـتانی در خصوص نحوه محاسبه شهریه مهدهای کودک در شـرایط به وجود آمده ناشی از تعطیلی مهدهای کودک در اثر بیماری کرونا ویروس و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال می شود .

در ادامه نیز به سه بند در بخشنامه از جمله 1ـ بر اساس ماده3 قرارداد دریافت خـدمات رشـد وتکامل همه جانبه در مهـدهای کودک، منعقده فیمابین والدین و مدیر مهدکودک، مدت قرارداد مشخص شده است.

2ـ بـا توجه به ادامه دار شـدن تعطیلی مهـدهای کودک از سوی دولت(تعطیلی بیش از یـک مـاه)، هریـک از طرفین قرارداد(مهدکودک و اولیا) می توانند وفق ماده 9 قرارداد(حوادث غیرمترقبه) نسبت به پایان قرارداد اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه محاسبه شهریه مهدهای کودک پس از تعطیلی بر اثر شیوع کرونا ویروس

نحوه محاسبه شهریه مهدهای کودک پس از تعطیلی بر اثر شیوع کرونا ویروس