مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:202020-03-09سياسي

المپیاد سواد رسانه ای نخستین المپیاد آنلاین و کتاب باز کشور می شود


با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییرات برنامه های مدارس، زمان و نحوه برگزاری مرحله اول و مهلت ثبت نام چهارمین دوره المپیاد سواد رسانه ای تغییر کرد.

- محمدصادق باطنی، دبیر المپیاد سواد رسانه ای در این باره گفت: با توجه به تغییراتی که در برنامه مدارس ایجاد شد و عقب افتادن برنامه های آموزشی مدارس از جمله آموزش درس تفکر و سواد رسانه ای، بسیاری از معلمان و دانش آموزان خواستار تغییر در برنامه برگزاری این المپیاد بودند.

در همین راستا بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری المپیاد، زمان برگزاری مرحله اول این المپیاد به تاریخ 1 خرداد 99 منتقل شد و دانش آموزان و مدارس می توانند تا تاریخ 20 اردیبهشت 99 به دو صورت فردی و جمعی در این رویداد ثبت نام کنند.

وی افزود: از سال های گذشته یکی از ایده هایی که تمایز المپیاد سواد رسانه ای با سایر المپیادها را بیشتر به رخ می کشید استفاده از ابزارهای رسانه ای بود، به نحوی که برخلاف سایر آزمون های مشابه همراه داشتن تلفن همراه در مرحله دوم سومین دوره المپیاد الزامی اعلام شد و ضمایم سوالات از طریق تلفن همراه برای دانش آموزان قابل استفاده بود.

در همین راستا پس از وقوع شرایط ویژه در کشور تصمیم بر آن شد تا برای اولین بار در تاریخ المپیادهای کشور، مرحله اول چهارمین دوره المپیاد در تاریخ 1 خرداد 99 به صورت هماهنگ، آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد سواد رسانه ای نخستین المپیاد آنلاین و کتاب باز کشور می شود

المپیاد سواد رسانه ای نخستین المپیاد آنلاین و کتاب باز کشور می شود