مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:162020-03-09سياسي

راهکار قطع زنجیره انتقال کرونا در خانه ماندن مردم است


غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در جلسه شورای سلامت این شهرستان افزود: از ساکنان شهرهای گناوه و ریگ و روستاهای شهرستان انتظار داریم در این برهه که کشور با بحران بیماری کرونا مواجه است و استان بوشهر از حالت سفید خارج شده است از مسافرت و تردد به بیرون شهر و در معابر و خیابان ها بجز در موارد اضطراری و موردنیاز خودداری کنند تا بتوانیم این بیماری را شکست دهیم.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی مکلف و موظف به همکاری با متولیان خط مقدم مبارزه با کرونا در شهرستان هستند و باید امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز را بدون هرگونه عذری در اختیار آنان قرار دهند.

فرماندار گناوه گفت: مسئولان کمیته های ستاد مبارزه با کرونا مشخص شده و برحسب نقشه راه تدوین شده، نسبت به وظایف محوله اقدام کنند.

مهرجو بیان کرد: ظرفیت های مردمی و خیران و گروه های جهادی در تمامی کمیته های تشکیل شده استفاده و بکار گرفته شوند.

فرماندار گناوه افزود: بیماری کرونا با هیچ شخص و مقام و فردی تعارف ندارد و در صورتیکه به هشدارها و توصیه های بهداشتی عمل کنیم از این آزمون سخت عبور خواهیم کرد.

وی نقش رسانه ها را در این برهه مهم و حساس خواند و گفت: تمامی کمیته ها فعالیت های خود را به شبکه بهداشت و درمان گزارش تا این مجموعه در اختیار مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار قطع زنجیره انتقال کرونا در خانه ماندن مردم است

راهکار قطع زنجیره انتقال کرونا در خانه ماندن مردم است