مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-09فرهنگي

یک کتاب دیگر رولینگ شنیداری می شود/ روایت توسط جود لا و دیگران


کتاب «قصه های بیدل نقال» نوشته جی کی رولینگ با روایت جود لا و شماری از بازیگران دیگر، در قالب کتاب شنیداری منتشر می شود.

- کتاب قصه های بیدل نقال نوشته جی کی رولینگ با روایت جود لا و شماری از بازیگران دیگر، در قالب کتاب شنیداری منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انترتینمنت ویکلی، کتاب های صوتی هری پاتر که توسط جیم دیل روایت شده اند مدت هاست که در بین هواداران جی.

کی.

رولینگ محبوب هستند؛ اما به تازگی اعلام شد کتاب شنیداری از مجموعه داستان کوتاه رولینگ از جهان داستانی هری پاتر و دوستانش نیز ماه آینده به بازار می آید.

کتاب صوتی جدید که بر مبنای قصه های بیدل نقال شکل می گیرد با صدای بازیگرانی که در اقتباس های مختلف هری پاتر نقش داشتند از جمله جود لا روایت می شود.

جود لا در این نقش آفرینی صداپیشگی آلبوس دامبلدور را برعهده دارد زیرا در فیلم هیولاهای شگفت انگیز در نقش این شخصیت کلیدی بازی کرده است.

نوآ دامزوینی که در نقش هرمیونی گرینجر در هری پاتر و کودک نفرین شده بازی کرد یکی از نمادین ترین داستان های این کتاب یعنی قصه سه برادر را روخوانی می کند که درباره ماجرای قدیسان مرگبار از مجموعه هری پاتر است.

جیسون ایزاکس که در نقش لوسیوس مالفوی در فیلم های اصلی هری پاتر بازی کرده بود قصه قلب مودار جادوکار را که درباره جادوگری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کتاب دیگر رولینگ شنیداری می شود/ روایت توسط جود لا و دیگران

یک کتاب دیگر رولینگ شنیداری می شود/ روایت توسط جود لا و دیگران