مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:102020-03-09سياسي

انتقاد صریح فواد صفاریان پور از «دورهمی»/ «مردم» آکساسوار نیستند!


فوأد صفاریان پور برنامه ساز باسابقه تلویزیون از تأکید بر حضور «تماشاگر» در ضبط برخی برنامه های تلویزیونی به رغم شیوع ویروس کرونا انتقاد و بیان کرد که این حضور به مثابه استفاده ابزاری است.

- فوأد صفاریان پور برنامه ساز باسابقه تلویزیون از تأکید بر حضور تماشاگر در ضبط برخی برنامه های تلویزیونی به رغم شیوع ویروس کرونا انتقاد و بیان کرد که این حضور به مثابه استفاده ابزاری است.

فواد صفاریان پور برنامه ساز و کارگردان باسابقه برنامه های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به چالشی که این روزها برای ضبط برخی از برنامه های شاخص سیما بوجود آمده است، با طرح یک پرسش عنوان کرد: پرسش بسیار مهمی که برای من بوجود آمده این است که در این روزها که همه با ویروس کرونا دست به گریبان هستیم، چطور برخی در برنامه ها فقط به دستمزد فکر می کنند و مردم را در نظر نمی گیرند؟ سوال من از کسانی است که داعیه نقد اجتماعی دارند و می گویند برای مردم کار می کنند اما سر خود را در یک تپه برف فرو کرده اند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی اخبر مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیما در زمینه از سرگیری ضبط برخی برنامه ها مانند کودک شو با حضور تماشاگران، ادامه داد: چطور برنامه موفقی مثل عصر جدید بدون تماشاگر ضبط می شود و برنامه مهمی که عنوانش برای کودک و توجه به کودک اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد صریح فواد صفاریان پور از «دورهمی»/ «مردم» آکساسوار نیستند!

انتقاد صریح فواد صفاریان پور از «دورهمی»/ «مردم» آکساسوار نیستند!