مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-09سياسي

از امروز نمازجماعت در مساجد همدان برگزار نمی شود


مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان گفت: برگزاری نمازجماعت مساجد از امروز به علت شیوع گسترده کروناویروس تا اعلام وضعیت سفید از طرف مراکز بهداشتی تعطیل است.

- محمدرضا محمدی پیام در گفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت مساجد و برگزاری نمازجماعت در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسیده از آمار ابتلا به کروناویروس، حساسیت های موجود در جامعه و همفکری مسئولان استانی، مراکز بهداشتی و نماینده ولی فقیه در استان از امروز نمازجماعت در مساجد همدان برگزار نمی شود.

وی افزود: مساجد به مدت 30 دقیقه بعد از اذان باز هستند تا افرادی که شرایط نماز خواندن در محیط دیگر را ندارند، نماز خود را به صورت فرادا در مساجد اقامه کنند.

محمدی پیام با بیان اینکه فاصله تنفسی و ایمنی برای جلوگیری از منتقل شدن کروناویروس از فرد آلوده به فرد سالم دو متر اعلام شده است، ادامه داد: در نمازجماعت افراد باید کنار هم باشند که احتمال ابتلا به کروناویروس وجود دارد بنابراین تا اعلام وضعیت سفید از طرف مراکز بهداشتی نمازجماعت در مساجد استان همدان تعطیل است.

وی درباره ضدعفونی کردن مساجد بیان کرد: هیئت امنای مساجد باید نامه ای با مهر مسجد به مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان مستقر در دفتر امام جمعه همدان واقع در ضلع شرقی بلوار مفتح تحویل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از امروز نمازجماعت در مساجد همدان برگزار نمی شود

از امروز نمازجماعت در مساجد همدان برگزار نمی شود