مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:502020-03-09سياسي

چند پیشنهاد به وزیر میراث فرهنگی برای خروج از بحران گردشگری


یکی از کارشناسان گردشگری در قالب نامه ای به وزیر میراث فرهنگی چند پیشنهاد برای خروج از بحران گردشگری حاصل از شیوع ویروس کرونا داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحیم پور یکی از کارشناسان گردشگری در نامه ای به علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی وضعیت موجود را تشریح و پیشنهادتی را درباره عبور از شرایط بحران گردشگری کشور داد و نوشت: با شیوع بیماری کرونا و هشدارهای مسئولان و متولیان محترم بهداشت و درمان کشور و توصیه آنان به ماندن در خانه و پیشگیری از سفر، هم اکنون کسب و کار حوزه صنعت گردشگری و هتلداری کشور با مشکلات عدیده ای مواجه شده است.

بخش قابل توجهی از شهروندان گرامی که اقدام به رزرو هتل در ایام نوروز سال 1399 کرده اند، هم اکنون اقدام به لغو سفر و کنسلی کرده اند و البته کلیه مراسم ها، جشن و عروسی ها و همایش ها در هتل های تابعه نیز طی چند روز اخیر لغو شده است.

بخش عمده ای از سفر با قطارهای ریلی کشور که در پیش فروش دو هفته اخیر صورت گرفت هم اکنون در حال کنسل شدن بوده و تقاضای استرداد وجه را داده اند.

براساس اطلاعات موجود از دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری فعال در تورهای ورودی، هتل های همکار در کشور اغلب تورهای مسافرتی به مقصد جمهوری اسلامی ایران در فصل بهار سال آینده نیز لغو شده و یا در معرض کنسل شدن است که تعلیق پروازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیشنهاد به وزیر میراث فرهنگی برای خروج از بحران گردشگری

چند پیشنهاد به وزیر میراث فرهنگی برای خروج از بحران گردشگری