مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:402020-03-09اقتصادي

توزیع بسته هدیه شیر وفرآورده های لبنی میهن در بیمارستان های تهران


گروه میهن با شعار «قهرمانان ایران قدردانتان هستیم» نسبت به توزیع بسته های هدیه شیر و فرآورده های لبنی این شرکت بین پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های استان تهران اقدام کرد.

- تهران- گروه میهن با شعار قهرمانان ایران قدردانتان هستیم نسبت به توزیع بسته های هدیه شیر و فرآورده های لبنی این شرکت بین پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های استان تهران اقدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هم زمان با میلاد حضرت علی (ع) بسته های هدیه شیر و فرآورده های لبنی گروه میهن که منقش به شعار قهرمانان ایران قدردانتان هستیم بود با هدف قدردانی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، در 9 بیمارستان استان تهران توزیع شد.

بر اساس این گزارش، سبد محصولات شرکت میهن به کادر درمانی 9 بیمارستان و درمانگاه شامل بیمارستان های امام خمینی (ره)، امیر اعلم، بهارلو، سینا، شریعتی، ضیاییان و شهدای تجریش، و بیمارستان امام زمان و درمانگاه امید نیکان اسلامشهر اهدا شده است.

بسته های هدیه شیر و فرآورده های لبنی میهن به منظور تشکر و قدردانی از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های تهران در مقابله با شیوع ویروس کرونا، به صورت کاملاً بهداشتی و با مراقبت کامل تهیه و توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته هدیه شیر وفرآورده های لبنی میهن در بیمارستان های تهران

توزیع بسته هدیه شیر وفرآورده های لبنی میهن در بیمارستان های تهران